Broekhuis Hoogeveen winnaar Beste Onderhoudsbedrijf Q1

Hoogeveen - Dealerbedrijf Broekhuis in Hoogeveen is door de leaserijders van Strix Lease Service aangewezen als Beste Onderhoudsbedrijf in het eerste kwartaal van 2017. “Dienstverlening staat bij ons hoog in het vaandel, daarom bieden wij berijders na een onderhoudsbeurt altijd de mogelijkheid om digitaal feedback te geven. Wij verwachten hetzelfde hoge servicelevel van de partijen waar we mee samenwerken en met een 8,4 heeft het team van Broekhuis dit meer dan waargemaakt”, aldus Ruud van der Star, eindverantwoordelijk voor Onderhoud bij Strix Lease Service.

Broekhuis is volwaardig dealer voor Volvo, Ford en Skoda, en fungeert ook als servicedealer voor Seat. Het gehele team bestaat momenteel uit 25 mensen. Vestigingsdirecteur Peter Moerdijk is trots op de gewonnen titel en bijbehorende bokaal: “Het is een hele mooie bevestiging van onze manier van werken. Onze slogan luidt niet voor niets “Broekhuis, beweegt mensen”. Ook in een autobedrijf draait alles om mensen. Wij hechten sterk aan drie kernwaarden: mensen hoe dan ook helpen, mensen altijd recht in de ogen aankijken, mensen thuis laten komen.”

En dat daar af en toe een belletje naar de leasemaatschappij voor nodig is, is alleen maar goed, stelt Moerdijk: “Er is tegenwoordig zo veel in geautomatiseerde systemen gevangen, maar echte oplossingen bied je vaak toch door gewoon de telefoon op te pakken. Bellen wij Strix, dan weet je dat we beide de beste oplossing voor de bestuurder willen en dat is erg prettig werken.”

Ook Ruud van der Star beschouwt een goede relatie met dealer- en onderhoudsbedrijven als cruciaal om de eigen service te kunnen garanderen: “Een berijder kiest vaak niet zelf zijn leasemaatschappij, maar dat maakt de beleving van de leaserijder niet minder belangrijk. Ook voor een wagenparkbeheerder is het erg prettig werken als hij erop kan vertrouwen dat wij er alles aan doen om zijn berijders altijd met een goed onderhouden auto op de weg te houden.”

“Als onafhankelijk leasebedrijf vinden wij het belangrijk dat klanten zelf de dealer kunnen kiezen waar ze een goed gevoel bij hebben. En ja, ook dan houden wij graag de vinger aan de pols”, verklapt Van der Star, “Als je auto na een beurt ook nog even fris gewassen voor je klaar staat, dat zijn de details waar service ook om draait. Bij Broekhuis beschouwen ze dit als normaal, een mooi voorbeeld waarom ze deze prijs verdienen.”

Om de reacties op dit artikel te lezen, dien je ingelogd te zijn.