Recensies Thor Ragnarok

Actie / avontuur - Vanaf 12 jaar

Thor

In Marvel’s Thor: Ragnarok komt Thor voor een nieuwe bedreiging te staan – de meedogenloze Hela. Thor verliest zijn magische hamer en wordt gevangen genomen aan de andere kant van het universum. Het wordt voor hem een race tegen de klok om op tijd terug te komen in Asgard om Ragnarok – de verwoesting van Asgard en het einde van de beschaving – te stoppen. Hiervoor moet Thor alleen eerst een dodelijke gladiator strijd overleven, waarbij hij recht tegenover voormalig bondgenoot en mede-Avenger de Incredible Hulk komt te staan.

Onderstaand de recensies op Recensies Thor Ragnarok

1. Recensie van druivin

Het wel bekende Marvel verhaal van Thor vervolgt zich in deze film. Nadat Thor in de vorige film vocht tegen het donker en het kwaad. Krijgt hij hier een familiare tegenstander een die sterker is dan hij, en waarvan ze het bestaan niet wisten. En Aan het eind van het vorige deel vraag je je af waar Odin is leeft hij nog en wat is Loki van plan. Al deze vragen worden eindelijk beantwoord in dit deel.

Veel bekende personages komen weer voorbij in deze film. Maar ook een aantal nieuwe gezichten waarvan toch de gladiator Korg erg grappig vond en een echte toevoeging aan deze film. Dit personage bestaande uit stenen speelde zijn rol schitterend en deed je ook merendeels lachen in de film. Hierdoor krijgt de film ook een leuke komische noot die de film wat lichter maakt.

De special effects in deze film zijn erg goed gedaan ook het 3D gehalte is hoog in deze film. De muziek is passend en veelal bekend in de Marvel reeks. Hierdoor voelt ook dit deel weer erg vertrouwd. Je leeft mee met de personages en bent de volledige film lang geboeid naar wat er staat te gebeuren. Ondanks dat de film iets meer dan 2 uur duurt is dat voor je gevoel zeker niet zo. Omdat je zo opgaat in het verhaal gaat de tijd super snel voorbij. Een mooie Marvel film die een goede aanwinst is voor de bestaande filmreeks. Een aanrader om te gaan kijken En let op Het is een Marvel dus let op het nastukje!!

2. Recensie van HMH86

De film kan het beste omschreven worden als een actiekomedie. Als je de andere Thor films niet hebt gezien is het soms wat minder goed te volgen. Je zit snel in het verhaal.,

De actie scenes zijn goed verdeeld over de hele duur van de film met de nodige grootse gevechten.

Er zit zoveel humor in dat het mogelijke vergaan van Asgard bijna ondergeschikt wordt.

Chris Hemsworth zet weer een vermakelijke Thor neer die in deze film over heel veel zelfspot beschikt. Tom Hiddleston is in een Thor film natuurlijk onmisbaar als Loki.

De verbannen evil zuster Hela gespeeld door Cate Blanchett is een aangename toevoeging. Zij laat een agressieve op macht beluste duivelse Hela zien.

Jeff Goldblum gaat helemaal los als de Grandmaster dat is erg vermakelijk. Hij zet een bizarre leider neer die wat vreemde gewoontes op na houd,

In deze film voegt 3D echt wat toe, het ziet er prachtig uit.

Thor ragnarok. Een komische actie film.Mooi van begin tot het einde.

Thor en Loki (stiefbroer) beleven vele avonturen op verschillende planeten Eerst heeft thor een gevecht met een vuur monster en deze strijd wint hij keert terug  naar zijn eigen planeet ragnarok waar zijn broer Loki de Koning is

De broers hebben een haat /liefde relatie en de ene keer strijden ze met elkaar en de andere keer tegen elkaar wat geweldige scene's weer geeft.

Als ze op de vuilnisplaneet sakaar  vast komen te zitten , moet thor strijden tegen een oude vriend en wint dit gevecht.Hierna besluit hij een team te vormen  samen met zijn broer, de hulk en valkyrie, de revengers.Dan komen ze er achter dat ze nog een kwaadaardige zus Hela hebben die vroeger verbannen is door hun vader.Hierna strijden ze tegen elkaar om de koning/koningin van Ragnarok te worden

Een andere groep begeleid door het stenen monster ,welke zoveel droge humor heeft dat je lachspieren goed gebruikt worden, gaat ook mee om de planeet Ragnarok  te bevrijden.

De enigste die de kwaadaardige zus kan verslaan word weer tot leven geroepen en dan vliegen  de scene's in rap tempo over het scherm,

Geweldige actie en humoristische scene's zorgen dat je de hele film geboeid blijft kijken.

De muziek en geweldige lichteffecten maken het geheel compleet.

Echt een aanrader om naar toe te gaan.

4. Recensie van Jorien

Driemaal is scheepsrecht in het geval van Thor Ragnarok op het gebied van een flinke dosis humor. Het is ondertussen een van de vele uitgekomen Marvel films en de liefhebbers kunnen hier zeker van genieten. De derde film van Thor is aanzienlijk kleurrijker dan het vorige deel Thor: The Dark World. Deze speelde zich voornamelijk af in het grijze London. Het decor in de derde film komt vrolijker over wat dan ook weer goed past bij het komische gehalte in de film.

Bij superhelden films is het plot meestal voorspelbaar net als de slechteriken die hierin voorbij komen. Toch is de film op bepaalde punten verrassend genoeg.

Al met al een hilarische Marvel film. Een comedy met een goede en mooie cast die zorgen voor de nodige actie en gevechten